22. august 2008

Lullaby




Enda et kort til Papir i Hjertet.

10 kommentarer:

ninabakke sa...

åååå, så nydelig :)

Mirabeel sa...

I love Your work!!

isabell sa...

For et nydelig kort, liker stilen din:)
Ha sett meg om i bloggen din, mye fint og masser av inspirasjon:)
Ha lagt deg til i blogglista mi, å gleder meg til å se framover hva du lager:)

Ha en fin helg, klem

Anne Bente sa...

åhhh igen et total nydelig kort, i lækre duse farver :)

linn sa...

såå lekkert!!!!!!

scrappegal sa...

Jeg er fremdeles like imponert over den sarte stilen din.... :) Skulle ønske jeg også fikk til noe lignende.... Du er hjertelig velkommen til å sjekke ut min oppdaterte hjemmeside og gi meg kommentarer.... :) Ikke så mye action på den. Kan jeg spør åssen du har klart å gjør bloggen din så kjent blant folk??

Home By Virginia sa...

Heisann... :)

Gud så UTROLIG mye fint du lager...!!! :)
LOVE IT...!!!
Denne bloggen skal jeg helt klart følge med på fremover... (Har også linket deg på siden min)

*Malin Virginia*

www.homebyvirginia.blogspot.no

Anne sa...

This is just so adorable!! I would LOVE to be able to create cards like this!

Dawn sa...

Gosh this is just stunning!

Kari sa...

Nei, så utrolig skjønt kort!
Helt herlig Silvia!!

Klem fra Kari

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online